maanantai 22. toukokuuta 2017

Työssäopin toisen ja kolmannen viikon fiiliksiä. 17.4 - 30.4

Kirjoitan nämä viikot nyt samaan postaukseen, koska työssäoppimisviikkoni eivät eroa paljon toisistaan.

Noniin eli nyt olen ollut Aulangolla jo vähän pidempään töissä ja mieleni on alkanut selkeästi muuttua. Näin suoraan sanottuna olen huomannut, että Aulanko ei ole ollenkaan minun paikkani. Tykkään tehdä töitä tekemällä, enkä vain istui respan takana tuijottaen kelloa ja toivoen että aika menisi eteenpäin. Eli minulla on todella tylsää siellä aina viikolla. Olen ollut viikonloppunakin töissä ja silloin on onneksi vähän enemmän ihmisiä, mutta jos viikonloppuna on nätti ilma niin sitten ei ole asiakkaita ja taas tuijotan vaan kelloa toivoen että aika kuluisi : (

On näissä kuluneessa kahdessa viikossa jotain hyvääkin! Nimittäin 22.4 Klamydia ja Turmion kätilöt olivat esiintymässä Aulanko areenalla ja sain olla silloinkin töissä! Tykkään paljon olla tapahtumissa töissä, koska tiedän, että ainakin silloin hommaa riittää. Tapahtumassa olin yhden järjestyksenvalvojan kanssa piippiip koneella lukemassa sisäänpääsulippuja ovella ja kivaa oli :)  Toivon niin paljon, että saisin olla mukana muissakin tapahtumissa...





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

3 & 4 & 5 viikko Petäyksessä

Olen ollut Petäyksessä nyt yhteensä 5 viikkoa ja aika on mennyt kyllä hurjaa vauhtia eteenpäin. Kolmannella viikolla oli ensimmäiset kerr...