sunnuntai 28. toukokuuta 2017

Loppu hyvin, Kaikki hyvin!

Ajattelin kirjoittaa vielä yhden postauksen liittyen työssäoppiini.

Noniin eli työssäoppini loppui eilen ja minulle jäi haikeat mutta helpottuneet fiilikset. Toisaalta Aulanko oli jossain määrin kiva topipaikka, koska tapahtumissa oli kivaa ja silloin kun oli asiakkaita niin hommia riitti. Mutta en näe kuitenkaan itseäni tiskin takana seisomassa 7-9 tuntia päivässä. Niinkuin muissa postauksissa sanoin, olen paljon enemmän toiminnan ihminen ja tykkään tehdä töitä tekemällä, enkä vain olemalla. Noh, mutta kuitenkin, en kadu, että menin Aulangolle, koska nyt näin mitä se työ on ja nyt tiedän millaista työtä en halua tehdä tulevaisuudessa / millainen työ ei sovi minulle.

Vaikka työssäoppini loppui nyt, enkä jää sinne varsinaisesti töihin, haluisin kuitenkin olla mukana auttamassa tapahtumissa ja jos on kiireisiä päiviä. Tästä puhuinkin jo kylpylän päällikön kanssa ja sovimme, että otan häneen uudestaan yhteyttä kun olen täysi-ikäinen ja silloin sovimme työsopimuksesta jne. Joten on kuitenkin kiva, että työni ei loppunut kokonaan Aulangolla, vaan pääsen auttamaan silloin kun apua sinne tarvii.

Noin, siinä se. Ens vuotta ja seuraavaa työssäoppi paikkaa odotellessa :)
 








1 kommentti:

  1. Hienoa, että ajatukset selkeytyivät tämän kokemuksen myötä :)

    VastaaPoista

3 & 4 & 5 viikko Petäyksessä

Olen ollut Petäyksessä nyt yhteensä 5 viikkoa ja aika on mennyt kyllä hurjaa vauhtia eteenpäin. Kolmannella viikolla oli ensimmäiset kerr...