maanantai 22. toukokuuta 2017

Työssäopin ensimmäisen viikon fiiliksiä 10.4 - 16.4

Eli olen siis työssäoppimassa Cumulus Resort Aulangolla ja aloitin työssäopin 10.4.

Jännitin ensimmäistä työssäoppimis päivääni tosi paljon, koska olin odottanut tätä työssäoppia niin kauan. Ensimmäinen viikkoni sujui kuitenkin hyvin ja muut työntekijät olivat minulle tosi mukavia. Olen siis kylpylän kassalla töissä ja välillä autan myös kahvilan kassalla. Ensimmäisen viikon jälkeen tykkään vielä paikasta ja olen oppinut jo paljon mielestäni. Uusia opittavia asioita tulee tietenkin koko ajan lisää, mutta pikkuhiljaa niitä opettelen. Myös asiakkaat ovat todella mukavia ja kanta-asiakkaat huomaavat nimikyltistäni, että olen harjoittelija, joten he toimivat sen mukaisesti.
Seuraavia viikkoja odotellessa!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

3 & 4 & 5 viikko Petäyksessä

Olen ollut Petäyksessä nyt yhteensä 5 viikkoa ja aika on mennyt kyllä hurjaa vauhtia eteenpäin. Kolmannella viikolla oli ensimmäiset kerr...