maanantai 22. toukokuuta 2017

Työssäopin neljännen ja viidennen viikon fiiliksiä 1.5 - 14.5

Kirjoitan taas samaan postaukseen, koska viikon tekemiset ei muutu mitenkään.

Noni eli nyt olen ollut Aulangolla viisi viikkoa ja siltä se tuntuukin. Edelleen minulla on samat fiilikset kuin viime postauksessa, eli respa ei ole todellakaan minun paikkani. Olen paljon enemmän toiminnan ihminen, enkä osaa ollenkaa olla ja seistä vaan respan tiskin takana 7 tuntia päivässä tylsistyen. Ja siis siksi puhun koko ajan, että minullla on tylsää, koska ei siellä ole mitään tekemistä, kun ei ole asiakkaita! Kuka käy arkiaamuisin kylpylässä muutakuin ne 6 kanta-asiakasta? Vastaus on, että ei kukaan. Illastakin on todella hiljaista ja varsinkin jos on hyvä ja lämmin ilma niin asiakkaita ei näy missään.

Voisin kertoa tässä nyt vähän tekemisistäni siellä. Eli kun asiakas tulee rahastan hänet ja annan pukukaapin avaimen. That`s it. Olen myös välillä kahvilan kassalla ja välillä jos on tylsää menen tarjoilemaan ruokia, jos tarvitsee. Varailen myös välillä keilaratoja ja laitan keilapelin päälle. Kerran viikossa aamulla pitää keilakengät desinfioida ja putsata hyllyt pölyistä, olen myös kerran imuroinut koko keilahallin.

Näissä kahdessa viime viikossa parasta on ehdottomasti ollut se, kun pääsin töihin sinä iltana, kun Haloo Helsinki esiintyi 6.5. En tällä kertaa ollut piippiip laitteella ovella vaan olin laittamassa rannekkeita kolmen muun työntekijän kanssa. Sekin oli kivaa puuhaa ja sai olla ihmisten kanssa tekemisissä! Harmi kun työssäoppini aikana ei ole enää muita tapahtumia.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

3 & 4 & 5 viikko Petäyksessä

Olen ollut Petäyksessä nyt yhteensä 5 viikkoa ja aika on mennyt kyllä hurjaa vauhtia eteenpäin. Kolmannella viikolla oli ensimmäiset kerr...