Suunnittelun onnistuminen.
- Suunnittelu onnistui hyvin, meillä oli jo selkeä suunnitelma ennen kuin menimme Pentikille.
Mikä oli oma panokseni suunnittelussa? Olisiko jotain pitänyt tehdä toisin?
- Otin kuvia Pentikiltä, ideoin kattausta ja tein Power Point esityksen. En usko että mitään olisi pitänyt tehdä toisin.
Missä ja miten suunnittelu tapahtui?
- Pentikillä otettiin kuvia, että mitä astiastoa käytetään ja koulussa suunniteltiin loput.
Miten suunnitelma toteutui?
- Hyvin, käytettiin juuri sitä kattausta mitä olimme jo miettineet. Yritysyhteistyö
Oma roolini projektissa. Asiakaspalvelija, palveluntuottaja vai itse yrittäjä?
- Kuvien ottaja, ihmisten "kalastaja" ulkona ja mielestäni palveluntuottaja.
Mitä opin yritysyhteistyöstä?
- Toinen yritys voi auttaa toista yritystä menestymään ja toinen yritys voi antaa toiselle näkyvyyttä ja kuuluvuutta.
Mitä etua ja hyötyä Pentik/Prisma saivat tästä itselleen?
- Paljon mainostusta ja Pentik sai lisää asiakkaita.
Mitä etua oppilaitos sai projektista?
- Mainostusta ja kuuluvuutta.
Vuorovaikutus ja ryhmätyö
Oma roolini ryhmässä?
- Toteuttaja, suunnittelija ja kuvien ottaja.
Oliko ryhmätyöskentelymme tasa-arvoista?
- Kyllä oli tasa-arvoista, jokainen teki kattausta eikä kukaan laiskotellut.
Mitä parannettavaa ryhmänne työskentelyssä oli?
- Mielestäni ei ole mitään parannettavaa. Tehtiin hyvä suunnitelma, kattaus onnistui mielestäni hyvin ja tehtiin vielä Power Point esitys suunnittelusta mihin liitimme Pentikillä ottamani kuvat.
Otinko muut huomioon? Miten?
- Otin, kysyin mielipiteitä myös ryhmäläisiltäni.
Miten ja mitä kanavia pitkin vuorovaikutus toimi?
- Puhumalla kasvotusten asiakkaiden kanssa ja viesteillä opettajan ja ryhmäläisten kanssa.
Asiakaspalvelu
Miten oma toimintani tuki asiakaspalvelutoimintaa?
- Toin Pentikille lisää asiakkaita, koska olin ulkona pyytämässä ihmisiä osallistumaan kilpailuun.Toiminko asiakaslähtöisesti ja asiallisesti asiakkaat huomioiden ja heitä kunnioittaen?
- Kyllä toimin. Ulkona ollessani kysyin aina "saako häiritä?" ja lähestyin asiakasta ystävällisesti ja kunnioittaen.
Kuka oli asiakas tässä projektissa?
- Pentikillä käyvät ihmiset.
Millainen oli asiakaspalvelijan roolisi?
- Mukava, lämminhenkinen ja kunnioittava asiakkaita kohtaan.
Viestintä
Millaisia viestinnän välineitä käytitte?- Kirjallista, kehonkieltä ja suullista.
Keiden välillä viestintä tapahtui?
- Ryhmäläisteni, asiakkaiden ja opettajan kanssa.
Onnistuiko viestintä suunnitellusti?
- Onnistui mielestäni:)Oliko viestintämateriaalia riittävästi ja oliko se asianmukaista ja projektia tukevaa?
- Oli, asiakasmateriaalina oli lappu, jossa luki ketkä ovat tehneet kattaukset, keitä olemme ja mistä tulemme. Lappu oli asianmukaisesti tehty.
Oliko ohjeistusta riittävästi ja miten se toimi?
- Kyllä oli, asiakkaat tajusivat mitä pitää tehdä.
Mitä tekisit toisin?
- Sen, että meidän olisi pitänyt tehdä lappu, jossa olisi lukenut keitä olemme, mistä tulemme ja mikä on homman idea. Lapun teko unohtui sitten meiltä, mutta ihanat Pentikin työntekijät olivat tehneet sellaisen:)
Reflektio
Miten projekti kokonaisuutena onnistui?
- Mielestäni tosi hyvin! Tätä oli mukava tehdä ja ryhmäkin oli todella kiva:)
Miten ryhmäsi onnistui?
- Hyvin, meillä oli selkeä suunnitelma mitä teemme ja toteutettiin se hyvin.
Mitä tekisit toisin?
- En mitään, kattauksesta tuli hieno mielestäni!
Mitä hyvää ja mitä huonoa?
- Hyvää oli paikka ja se että saatiin käyttää kaikkea mitä kaupassa oli myynnissä.
Mitä taitoja opit?
- Työskennellä pienen paineen alla, ryhmätyöskentelyä ja oikeassa liikkeessä työskentelyä.
Mitä olisit kaivannut lisää?
- En oikein tiedä.. Mielestäni meillä oli kaikkea mitä piti, joten emme tarvinnut mitään lisää.
Alla vähän kuvia kattauksestamme:)
Alla vähän kuvia kattauksestamme:)
Hienoa! Tehtävä on hyväksytty.
VastaaPoista